Bob. Mainostoimisto Bob. Kokoomuksen omatunto?

Ennen etenemistä tässä otsikon mukaisessa aiheessa; voit halutessasi tutustua muun muassa ulkoasiainministeri Alexander Stubbin/kok avaamattomaan vaalirahoitukseen. Suuruudeltaan tuo avaamaton osuus on 90 000 euroa. Eli enemmän kuin keskustan pääministeri Mari Kiviniemellä tai ympäristöministeri Paula Lehtomäellä.

”Finanssikonsernien ytimien kuten pankki- ja vakuutusyhtiöiden vakaasta vaalirahoituksesta on ollut vain arvailuja ja suusta suuhun kulkevia perimätietoja.

Helsingin Sanomat avasi hieman vaalirahoituksen salaisuuksien arkkua finanssialaa koskevilta osin 8.11.2009 – ”Vaalirahoituksen konkari paljasti entisaikojen metkut”.

Lue halutessasi lisää osoitteessa:
http://ajankuva.blogspot.com/2009/12/vaalirahoituksen-avaaminen-alkoikin.html

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Tiesithän, että voit vastata halutessasi lopussa olevaan kansan galluppiin puolueiden edustamia mainosarvoja koskien. Tällä kertaa kokoomuksen.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

SUOMI 2017 – Apparatsikkien Albania?

Kerron ensin lyhyesti miten päädyin ottamaan yhteyttä isojen yhteiskunnallisten epäkohtien korjaamisessa mainostoimistoon. Bobiin. Mainostoimisto Bobiin.

Koko version kirjeenvaihdosta löydätte halutessanne Oikeusturvan ajankuvan osoitteessa:

http://ajankuva.blogspot.fi/2010/09/bob-mainostoimisto-bob-kokoomuksen.html

Saatte sitä kautta halutessanne tietää, miten vuoden 2006 syyskuussa vihreätkin näyttivät oikealta vaihtoehdolta saada aikaan muutosta Suomessa. Onhan vihreiden ohjelmajulistuksessa olleet aina tärkeällä sijalla ihmisoikeuksien ja oikeusturvan toteutumiseen liittyvät asiat. Ainakin paperilla. Vihreiden oikeusministeri Tuija Braxilla myös hänen virtuaalimaailmassaan eli nettisivuillaan.

Itselleni joulupukki alkaa tuntua entistä todellisemmalta vaihtoehdolta, jos tässä maassa ihan oikeasti halutaan päästä kerralla hurauttaen poronkuseman verran kohti aitoja länsimaisia perusarvoja.

Kansanvaltakin toimii vain, jos kansa uskaltaa vaatia enemmän.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Mainostoimisto Bobhan on bobeineen ja bobittarineen hoitanut menestyksekkäästi kokoomuksen mainontaa.

”Suomen Toivo”

”Puolue jolla on korvat”

”Vastuullinen markkinatalous on työväen paras ystävä”

”Vastuullinen markkinatalous on helsinkiläisen paras ystävä”

”Tervetuloa Toivotalkoisiin!”


SUOMI 2010 – Pohjoisen Albania?
No, ensin lyhyesti taustaa Bobista – Mainostoimista Bobista, kokoomuksesta ja Helsingin Sanomista. Niiden kohtalothan ovat sidotut pitkävaikutteisen vaalirahan ja vallan valheellisuuden kautta toisiinsa.

Olkaa hyvät ja laittakaa halutessanne sanaa edelleen omissa verkostoissanne, sillä tuota edellä mainittua valtaa vastaan taistellessamme; vain yhdessä olemme enemmän.

Lainsäädäntö takaa Suomessa vakuutusyhtiöille ja vakuutusoikeudellisen erityistuomioistuinjärjestelmän osille erittäin laajan harkintavallan. Valitettavasti se on ihan itse vakaasti ja pitkäjänteisesti valinnut toimintatavan, jota ennen kutsuttiin epärehellisyydeksi.

Lakisääteinen tapaturmavakuutus

Vakuutusmaksut 700 miljoonaa Euroa
Vakuutuskorvaukset 400 miljoonaa Euroa
Kulut 40 miljoonaa Euroa

Lähde: MOT: Törmäys ja tyrmäys 23.8.2010 klo 20:00 TV1

Eli puhdas ja täysin riskitön voitto on 260 miljoonaa euroa!

Siis yhdessä vuodessa ja kate eli voittoprosentti 37 prosenttia liikevaihdosta!

Joten jokainen meistä kyllä tajuaa, että tuollaisesta pomminvarmasta potista pitkäkestoisen vaalirahan irrottaminen on kannattavaa toimintaa.

Kaikille sen vaikutusketjussa oleville. Koska se valvoo itse itseään. Mainosarvojen eläessä ihan omaa elämäänsä.


– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Menestystarina: Kokoomus luottaa Hesariin – puoluesihteeri Taru Tujunen kertoo

”Vaali-ilme yhteistyössä”
Sekä presidentinvaaleissa että eduskuntaa valittaessa Kokoomuksen kampanjailmeestä vastasi mainostoimisto Bob Helsinki. Tujusen mukaan ideat ja kampanjan ilme syntyvät kuitenkin pitkän ja tiiviin yhteistyön tuloksena.

”Puolueissa on hoksattu oma ydinosaaminen. Me olemme politiikan ammattilaisia, kun taas mainostoimisto edustaa markkinointiviestinnän osaamista. Työnjaossa mainostoimisto vastaa luovasta toteutuksesta, kun taas sisällön ja aihion kampanjaan tuo puolue”, Tujunen sanoo.

Kokoomuksen pääteemana vaaleissa oli vastuullisen markkinatalouden herättämä toivo ja vastakkainasettelun päättyminen.

Puolue erottui Helsingin Sanomissa värikkäillä ja tekstipainotteisilla printtimainoksilla, joissa kuvituksen teemana olivat Hullunkuriset perheet kissoine ja koirineen.

Lähde: Helsingin Sanomat Medianetti


KOKOOMUKSEN LEIPÄLAJINA REHELLISYYS?

”Ensi kevään eduskuntavaaleihin puolue lähtee politiikassa hieman erikoisella teemalla – kokoomus nimittäin uskoo voittavansa vaalit rehellisyydellä.

Katainen uskoo, että kansa kyllä ymmärtää talouden tosiasiat, kun niistä kerrotaan suoraan.

– Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä jotka vaativat poliitikoiltaan paljon – erityisesti rehellisyyttä. Ja sehän meille sopii, sillä se on meidän leipälaji.”

Lähde: MTV3 uutiset 21.03.2010

Tiesittekö, että jo vuonna 1983 toimittiin pitkäkestoisten korvausvastuiden kiistämisessä samalla tavalla kuin toimitaan näköjään vuonna 2010. Vain sanamuotojen vaihdellessa.

”Ei enää syy-yhteyttä työtapaturmaan, vaan kyseessä on rappeuma.”

Bob. Mainostoimisto Bob. Miksi siis kirjoittelen Teille?

Rahan arvon nyky-yhteiskunnassa tajuaa viimeistään silloin, kun sitä ei enää tule mistään.

Lisää Oikeusturvan ajankuvan osoitteessa: http://ajankuva.blogspot.com/

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Anna lopuksi oma arviosi Mainostoimisto Bobin, kokoomuksen ja Helsingin Sanomien yhteistyössä toteuttamista mainosarvoista. Kuinka ne vastaavat Sinun kokemuksia kokoomuksen toiminnasta. Kiitos.

Tietoja Suomi 2017 verkosto

Suomi 2017 verkoston mottona 2020-luvulla: "Se mitä ei virallisesti tunnusteta. Sitä ei ole olemassa. Se mitä ei ole virallisesti olemassa. Sitä ei tarvitse korjata. Saatikka korvata." Toimimme avoimesti ilman keskusjohtoa. "Me yritämme"-hengessä. Suomessa ja ulkomailla asuen. Elämme tosielämässä kohtaamiemme valuvikojen korjaamisen suhteen, siinä realistisessa näkemyksessä, että kaatuihan se ikuisena pidetty Berliinin muurikin. Toivomme voivamme toimillamme auttaa siinä, ettei nuorempien sukupolvien höplästä vetäminen Suomessakaan enää jatku. Löydät meidät, niin halutessasi: 1. Suomi 2017 verkoston blogista. 2. Suomi 2017 verkoston X:stä (ex-Twitter). 3. Suomi 2017 verkoston Facebookista. 4. Suomi 2017 verkoston Instagramista.
Kategoria(t): "sutki sisko" ja "hyvä veli"-järjestelmät, maan tapa, politiikka, Suomen ihmisoikeustilanne, talouselämä, vaalirahaskandaali, vaalirahoitus, vakuutuslääkäri, vakuutusoikeus, yhteiskunta ja sidonnaisuudet Avainsana(t): , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.